+40 724 21 64 02 office(at)tlb.ro
valoare prin oameni
Conflicte // Cum să Lucrezi cu Persoane Dificile

Învățarea și exersarea celei mai bune căi de a răspunde unor comportamente dificile și unor atacuri verbale.
 
 
 
BENEFICII PENTRU PARTICIPANȚI ȘI COMPANIE
 
Participanții vor:
 

  • înțelege că nu oamenii sunt dificili, ci comportamentul lor în anumite situații;
  • înțelege cauzele comportamentelor dificile;
  • identifica principalele 5 tipuri de comportament dificil la locul de muncă;
  • afla cum să reacționeze potrivit la cel ce Întrerupe mereu, la Agresiv, la Atotștiutor, la Glumeț, la Alunecos și la veșnicul Nemulțumit;
  • localiza și înțelege principalele tipuri de personalitate dificilă: Paranoic, Histrionic, Anxios, Narcisist, Obsesional și Depresiv;
  • învăța cum își pot păstra calmul și cum pot răspunde eficient unor atacuri verbale;
  • ști ce să facă atunci când persoana dificilă este un client sau un șef;
  • câștiga încredere în ei și în capacitatea lor de a răspunde potrivit la astfel de situații;
  • exersa cea mai bună cale de a răspunde unor comportamente dificile.
     


 
METODOLOGIE UTILIZATĂ ÎN TRAINING:
 
Interactivitate, prezentări, discuții în grup, exerciții, studii de caz, joc de rol, recapitulări, film educațional, exersare de aptitudini de a face față unor comportamente dificile.
 
Dezvoltarea aptitudinilor în toate aceste direcții. Cunoștințe bine structurate. Dezvoltare personală.
 
 
 
CUI SE ADRESEAZĂ TRAINING-UL:

Toți angajații.
 
 
 
DURATA CURSULUI:

2 zile.

Training
Teambuilding
Organizația care Învață
mai multe detalii mai multe detalii mai multe detalii
Copyright (©) 2010 TLB Termeni și Condiții