+40 724 21 64 02 office(at)tlb.ro
valoare prin oameni
Servicii pentru Clienți // Atitudine Orientată către Client

O metodă simplă și eficientă de a oferi clienților o experiență plăcută și memorabilă, care să-i stimuleze să revină și să-și dezvolte colaborarea cu tine.
 
 
 
BENEFICII PENTRU PARTICIPANȚI ȘI COMPANIE
 
Participanții vor:
 

  • ajunge să înțeleagă mai bine rolul și importanța unor bune servicii pentru clienți;
  • afla care sunt așteptările clienților;
  • învăța ce factori contribuie la un bun serviciu - C.L.I.Z.A.T.;
  • ști cum să adopte o atitudine pozitivă, un contact vizual, o ținută și un limbaj al corpului potrivite;
  • afla cum pot să dilueze emoțiile negative și situațiile tensionate;
  • ști ce cuvinte să folosească, ce cuvinte să evite, ce limbaj al corpului este potrivit;
  • învăța fraze potrivite de întâmpinare pentru diferite situații uzuale;
  • deprinde tehinici de a întreba și de a asculta;
  • învăța să trateze clientul ca pe un oaspete drag, folosind un model în 6 pași - I.Z.N.A.O.M.;
  • înțelege Regula de Aur și pe cea de Platină ale unui bun serviciu pentru clienți;
  • învăța să manevreze cu profesionalism situațiile dificile și clienții abuzivi;
  • practica un mod de a oferi clienților o experiență plăcută și confortabilă, care să-i stimuleze să revină și să-și dezvolte și diversifice relația de afaceri cu ei. 
     

 
METODOLOGIE UTILIZATĂ ÎN TRAINING:
 
Prezentări, interactivitate, discuții în grup, exerciții, studii de caz, recapitulări, exemple din viața de zi cu zi, filme educaționale de tip "așa da"/"așa nu", exersare de aptitudini.
 
Material simplu, clar și memorabil. Instrumente practice. Dezvoltare de aptitudini și de atitudine.
 
 
 
CUI SE ADRESEAZĂ TRAINING-UL:

Toți angajații care interacționează cu clienți externi.
 
 

DURATA CURSULUI:

1 zi.

Training
Teambuilding
Organizația care Învață
mai multe detalii mai multe detalii mai multe detalii
Copyright (©) 2010 TLB Termeni și Condiții