Tehnici, instrumente și aptitudini profesionale pentru dezvoltarea Distribuitorilor și creșterea vânzărilor tale.
BENEFICII PENTRU PARTICIPANȚI ȘI COMPANIE
Participanții la acest curs TLB vor:
- înțelege mecanismul vânzărilor prin Distribuitori și cum pot fi ele influențate;
- învăța cum să urmărească și să stimuleze sell in-ul, cum să lucreze corect cu target-urile, stocurile și comenzile la Distribuitor;
- deprinde și însuși pașii unei vizite de vânzări și o metodă extrem de eficientă de coaching pentru a putea dezvolta sell out-ul prin intermediul agenților Distribuitorului;
- învăța tehnici avansate de vânzare, de răspuns la obiecții și de închidere;
- învăța cum să îmbunătățească execuția planurilor de vânzare și a promoțiilor de trade marketing în piață;
- exersa o metodă de coaching pe teren practică și măsurabilă și vor înțelege felul în care se poate îmbunătăți performanța în vânzări;
- dobândi instrumente manageriale și tehnici de lucru practice cu oamenii Distribuitorilor, pentru a obține performanțe în vânzări;
- afla cum se stabilesc corect prioritățile și cum se construiește un plan de acțiune în vânzări;
- dobândi aptitudini pentru o mai bună organizare, planificare și utilizare a timpului;
- ști cum să-și construiască un program zilnic eficient;
- construi structura ședinței de vânzări: zilnică, săptămânală, lunară;
- ști cum să analizeze și evalueze performanța de vânzări;
- învăța instrumente și tehnici de motivare și stimulare a oamenilor Distribuitorului;
- înțelege ce trebuie să faci cu un nou venit în echipa Distribuitorului – cum îi poți maximiza șansele de succes;
- deprinde aptitudini de management al viziei și al teritoriului pentru maximizarea sell-out-ului – vânzare la potențialul zonei, nu doar puțin mai mare decât in istoricul vânzărilor zonei;
- putea deveni un consultant valoros pentru Distribuitor, ajutându-l să-și dezvolte afacerea;
- înțelegerea felul în care se pot dezvolta vânzările, teritoriul, clienții și reprezentanții de vânzări ai Distribuitorului.
METODOLOGIE UTILIZATĂ ÎN TRAINING:
Interactivitate, discuții în grup, prezentări, exerciții, studii de caz, jocuri de rol, recapitulări, exemple din viața de zi cu zi, filme educaționale, exersare de aptitudini.
Material excelent structurat, instrumente practice. Dezvoltare de aptitudini de vânzare prin intermediul distribuitorilor. Dezvoltare personală.
CUI SE ADRESEAZĂ TRAINING-UL:
Toți angajații din vânzări care lucrează cu distribuitori (supervizori, area manageri, personal administrare vânzări, directori de vânzări indirecte).
DURATA CURSULUI:
2 module a câte 3 zile.